DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Kaip teikiama pagalba programų klientams?

Pagalba ir konsultacijos paprastai teikiame telefonu, nuotoliniu būdu prisijungdami prie kliento kompiuterio.  Prisijungimui prie kliento kompiuterio naudojama pagalbinė programėlė AnyDesk iš https://anydesk.com (paspauskite mygtuką [Download Now] ir išsaugokite programėlę AnyDesk.exe savo kompiuterio darbalaukyje).

Jei nuotoliniu būdu problemos išspręsti neįmanoma, galime atvykti į kliento darbo vietą. Klientams, neturintiems aptarnavimo sutarties, konsultacijos valanda kainuoja 35 EUR su PVM.

Ar galima su programa dirbti nuotoliniu būdu internetu?

Galima. Tam naudojama papildoma programa – terminalų serveris. Plačiau galima paskaityti https://www.tsplus.net. Pagrindiniame kompiuteryje įdiegta terminalų serverio programa leis su mūsų apskaitos programomis dirbti nuotoliniu būdu iš bet kurio kompiuterio, planšetės ar net telefono. Jei reikia, nuolat veikiantį saugų pagrindinį kompiuterį galima išsinuomoti  https://www.dedikuoti.lt . Jei kyla klausimų dėl įdiegimo, rašykite, skambinkite mums.

Ką daryti, jei Windows sistema neleidžia įdiegti programos?

Diegdami programą galite gauti įspėjimą iš „Microsoft SmartScreen“. Šis įspėjimas yra klaidingai teigiamas ir išnyks, kai bus pasirašytas mūsų diegimo programos sertifikatas.

Nuosekliai spauskite “Daugiau informacijos” > [Vis tiek vykdyti] > [Taip] :

Ką daryti, jei programa nerodo lietuviškų raidžių?

MS Windows sistemos nustatymuose turi būti nurodyta lietuviška lokalė:

Control Panel -> All Control Panel Items -> Regional Settings -> Administrative -> Change system locale -> Lithuanian

 

Valdymo Skydas -> Visi valdymo skydo elementai -> Regionas -> Administravimas -> Keisti sistemos lokalę -> Lietuvių

P.S.  Windows 10 valdymo skydą galima iškviesti darbalaukio paieškos laukelyje surinkus “Control” arba Valdymo skydas”. Paukščiukas  [Beta versija: naudokite “Unicode” UTF-8 koduotę pasaulio kalbų palaikymui] turi būti nepažymėtas.

Kaip iš programos išvesti ataskaitą į failą ir išsiųsti elektroniniu paštu?

Dažniausiai elektroniniu paštu siunčiami  PDF formato failai (sąskaitos-faktūros, skolų suderinimo aktai).

Mūsų programos turi galimybę sukurti PDF failą tiesiogiai iš ataskaitos peržiūros lango:

P.S. Ankstesnių versijų programose tam tikslui panaudokite nemokamą programėlę  Pdf24 Creator. Atsisiųskite ją iš https://tools.pdf24.org/en/creator  ir įdiekite savo kompiuteryje. Prieš spausdindami ataskaitą mūsų programoje pasirinkite meniu punktą  “Failai” / “Spausdintuvo nustatymas” / “PDF24 PDF” ir suformuokite norimą ataskaitą į PDF failą. Šį failą galite siųsti elektroniniu paštu. Tinka ir kitos nemokamos programėlės, kuriančios PDF failus:   http://www.pdfforge.org, http://www.bullzip.com, http://www.dopdf.com

Ar gali programą naudoti keli darbuotojai vienu metu?

Gali.  Programos aplanką (pvz. C:|DeltaSoft|DSaskPro), kuriame yra įdiegta programa, reikia “pasidalinti” jūsų vietiniame kompiuterių tinkle (sharing):

https://www.youtube.com/watch?v=aaEdZBuspec

Kitame tinklo kompiuteryje į darbalaukį  įdėkite nuorodą į programą DSaskPro.exe.

https://www.informit.com/articles/article.aspx?p=1393064&seqNum=32

DĖMESIO: kompiuteriai vietiniame tinkle turėtų būti stacionariai sujungti į tinklą UTP kabeliu. Jei programa bus naudojama Wifi tinkle ar debesyje, reikalinga papildoma programa – terminalų serveris (žr. aukščiau “Ar galima su programa dirbti nuotoliniu būdu internete?”).

Kaip programą su jos duomenimis perkelti į kitą kompiuterį?

Į naują kompiuterį perkelkite visą programos darbinį aplanką. Ir viskas.

Mūsų programos paprastai diegiamos aplanke C:|DeltaSoft. Pvz.: Viola įdiegiama C:|DeltaSoft|Viola, sąskaitų spausdinimo programa – C:|DeltaSoft|DSask, mokėjimų programa  – C:|DeltaSoft|DMok ir pan. Duomenys (failai *.tps) saugomi poaplankyje DATA arba DUOMENYS.

DĖMESIO:

Jei ankstesnės laidos programa buvo įdiegta aplanke C:|Program Files,  tai MS WINDOWS sistema duomenis gali “tyliai” iškelti į visai kitą aplanką. Pavyzdžiui, sąskaitų programos duomenys saugomi aplanke

C:|Users|[username]|AppData|Local|VirtualStore|Program Files|Saskaitos|Duomenys

Duomenų failus *.tps iš šio aplanko nukopijuokite į atitinkamą aplanką, kuriame buvo įdiegta naujoji programa ( pvz. į C:|DeltaSoft|DSask|Duomenys).

Kaip į sąskaitos faktūros formą įkelti savo įmonės logotipą?

Savo įmonės logotipo failą (JPG) pavadinkite FIRMA.JPG  ir nukopijuokite jį į pagrindinį programos aplanką (pvz. C:|DeltaSoft|DSask). Kad logotipas nebūtų iškraipytas, jis turėtų būti kvadratinis – kraštinių santykis 1:1. Jei Jūsų įmonės logotipas pailgas, tai padarykite jo matmenis 1:8 ir pavadinkite jį FIRMA2.JPG .

Programa patalpins logotipo failą į spausdinamos sąskaitos formą:

Kaip ankstesnės programos WSASK duomenis pritaikyti atnaujintai sąskaitų programai DSASK 1.70?

Ankstesnės WSASK 1.66 programos duomenų perkėlimo į naująją programą eiga:

1. Pasidarykite atsarginę senosios programos aplanko kopiją.

2. Instaliuokite atnaujintą programą DSASK 1.70

3. Į naujosios programos DSASK pagrindinį aplanką perkelkite senosios programos WSASK duomenis – aplanką [Duomenys]

4. Įvykdykite programėlę fmdsask.exe

DĖMESIO:

Jei ankstesnė programa WSASK buvo įdiegta aplanke C:|Program Files,  tai MS WINDOWS sistema duomenis gali laikyti “giliau”. Sąskaitų programos duomenys saugomi aplanke

C:|Users|[username]|AppData|Local|VirtualStore|Program Files|Saskaitos

Duomenų failus iš šio aplanko nukopijuokite į aplanką, kuriame įdiegta naujoji programa ( pvz. į C:|DeltaSoft|DSask).

Ką daryti, jei sąskaitos PVM suma nesutampa su kasos aparato paskaičiuota suma?

 

Gali būti, kad dėl skirtingų apvalinimo metodų sąskaitos PVM suma keliais centais skiriasi nuo PVM sumos kasos čekyje. Tokiu atveju galima pakoreguoti PVM sumą sąskaitoje. PVM sumą programoje DSASK patiksliname pačioje sąskaitoje, o programoje DSASK PRO tiksliname PVM sumą sąskaitos eilutėje:

P.S. Kai DSASK PRO naudojamas PVM skaičiavimo metodas “Visa suma + PVM”, tai į PVM sumos “rankinį” tikslinimą neatsižvelgiama.

Turite klausimų, pasiūlymų? Parašykite mums:

2 + 9 =